LiveZilla Live Chat Software

Felhasználási feltételek

 

A vásárlás menete

1. Regisztráció/Vendég vásárló

Az oldalon történő vásárláshoz vásárolhatsz vendégként vagy regisztrált felhasználóként. Ha regisztrálsz akkor a regisztráció során megadott adatok mentésre kerülnek, így a legközelebbi rendelésnél azonnal kiválaszthatod őket, könnyedén nyomon követhetsz termékeket, árváltozásokat
A regisztráció alkalmával lehetőség van hírlevélre feliratkozni. Hírlevélről a regisztrációt követően bármikor leiratkozhatsz.
Hírlevélből tájékozódhatsz akcióinkról, előrendelésekről,


 

2. Termék(ek) kosárba helyezése

A kiválasztott terméke(ke)t a „Kosárba” gombra kattintva tudja beletenni virtuális kosarába, ez nem azonos a végleges megrendeléssel, itt egyelőre csak gyűjti a termékeket.

Amennyiben a termék mellett nem a „Kosárba”, hanem az „Előrendelem” gomb szerepel, a várható szállítási időről a termék részleteinél tájékozodhatsz, info@consolecorner.hu e-mail címen vagy a 06-70-277-81-86, 061-266-46-98-as telefonszámon érdeklődhet.

Az oldalon található termékek nem mindegyike rendelhető, de erről az info@consolecorner.hu emailcímen kérhetsz információt a termékekről.

Az esetleges elírásokért, megrendelés nem teljesítéséért az oldal tulajdonosa felelősséget nem vállal, kártérítési igény nem nyújtható be.

 

3. Kosár tartalmának ellenőrzése, módosítása

A képernyő jobb oldalán található „Bevásárlókosár” alatt lévő nyílra kattintva ellenőrizheti kosara tartalmát vagy akár egyből meg is rendelheted azt. Ekkor a kosárba rakott termékek még szabadon módosíthatók, a mennyiségük is változtatható. A mennyiség átírása után a mennyiség rész alatt lévő Frissítés gombra való kattintással lehet az új mennyiséget elfogadtatni. A mennyiség változtatására a megrendelés véglegesítéséig lehetőség van ezzel a módszerrel, a véglegesítés után csak külön e-mailes vagy telefonos megkeresés útján.

Akár törölheti is a kiválasztott terméket a kuka ikon megnyomásával, vagy a „Vásárlás folytatása” gombra kattintva további termékeket tehet a kosárba az előző lépés szerint.

Ha már nem szeretné módosítani a termékeket, akkor a fizetéshez kattintson "Pénztár" gombra.

 

4. Megrendelés véglegesítése

Vendég rendelésnél az adatokat közvetlenül a pénztás gomb utáni varázsló ban kell megadni, regisztrált tagjainknak, csak ki kell az előre beállított címeket választani. Az adatok pontos megadására kérnék mindenkit, mert ezek hiányában nem tudjuk eljuttatni a csomagokat vagy hibás címre érkeznek.

A telefonszám megadása mindenképpen szükséges, mert a szállítás és a személyes átvétel előtt bizonyos esetben egyeztetünk Vásárlóinkkal.(email -es értesítés mindenképpen történik)

Amennyiben a számlázási és szállítási cím megegyezik, pipáld be a szöveg kis rublikát.


 

A további rendelések során a rendszer megjegyzi a címeket, így ha új címet kíván megadni, akkor az „Új számlázási/szállítási cím létrehozása” szöveg melletti jelölődobozba kattintson, és írja be az új adatokat.

A Szállítási módok pontban két lehetőség közül választhat:

- Személyes átvétel üzletünkben (1085 Budapest Somogyi Béla utca 12) vagy
- Szállítás futárszolgálattal
utánvét-beszedéssel (a megadott címre)

  • A rendszer alapértelmezésként a Szállítás futárszolgállattal utánvét beszedéssel opciót ajánlja fel. Ezt természetesen nem kötelező elfogadni.

  • Futár elérhetősége: PDS Hungary Kft 061-403-31-31

Itt megjegyzést is fűzhet megrendeléséhez, ez lehet egy üzenet nekünk vagy információkat is közölhet a futárral (pl. hogy Önnek csak délelőtt; 14 óráig vagy délután jó csak a kiszállítás).

5. Fizetési mód kiválasztása

A folytatás gombra kattintva kiválaszthatja, milyen módon kívánja kifizetni rendelését. Jelenleg az alábbi lehetőségek közül választhat:

- Fizetés készpénzzel az áru átvételekor (utánvétes futár vagy posta illetve személyes átvétel esetén)

 

6. Rendelésösszegzés

Bármelyik átvételi módot is választotta, egy összegzést láthat a leendő rendeléséről, a várhatóan fizetendő összegről.

A rendelés végső fizetendő összege eltérhet az itt szereplő összegtől, amennyiben a szállítási költség magasabb/alacsonyabb a rendelés során alkalmazott átalánynál (a közeljövőben várhatóan már a végleges szállítási díjak fognak megjelenni a megrendelés folyamatában is, addig is a szállítási díjakról).

A rendelési folyamat lezárásaként, a megrendelés elküldéséért kattintson a "Rendelés megerősítés" gombra.

7. Automatikus visszaigazolás

Sikeres megrendelést követően a rendszer automatikus üzenetet küld a megadott e-mail címre, a rendelés részletes adataival.

Ha a megrendelt termék valami miatt nem elérhető egyik partnerünknél sem, arról mindenkit külön levélben tájékoztatunk.

A megrendelés véglegesítése és a visszaigazolás megérkezése után is van lehetőség a hibás adatok módosítására. Ez a megrendelt termékek feladási értesítője előtt bármikor megtehető a Kapcsolat menüpontban található e-mail küldő rendszer segítségével vagy a megadott telefonszámokon (vagy válaszoljon a rendelés összesítő levelünkre).

 

8. Megrendelés


 

Ha a megrendelés során a vásárló nem észleli a hibás adatokat, és a rendelés emiatt nem kerül kikézbesítésre, a csomag újra-kikézbesítési módját és idejét külön szükséges leegyeztetni a megadott elérhetőségek valamelyikén.

 

11. Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia

17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről és az Console Videojáték Bolt Kft elfogadási nyilatkozatával próbavásárlás jön létre. A vevő az árut a kézhezvételtől számított 8 munkanapos elállási határidon belül az okok meghatározása nélkül az Console Videojáték Bolt Kft.  részére visszaküldheti mérettől függően ajánlott levélként vagy belföldi postacsomagként. (= elállási jog). A határidő betartásához elegendő az áru idejében történő feladása. Az áru visszaküldése elött kérjük, vegye fel a kapcsolatot az Console Videojáték Bolt Kft. képviseletével. Ha a vevő az árut határidőre és rendben visszaküldte, akkor az Console Videojáték Bolt KFT. a már kifizetett termék vételárát az elállást követő legkésőbb a 30. napon  megtéríti igény szerint átutalással vagy postai úton.

Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.

Amennyiben eddig az időpontig írásbeli megerősítést nem kapott a vásárló, elállási jogát a megerősítés kézhezvételétől számított 8 napig, a termék kézhezvételétől számított legfeljebb 3 hónapig gyakorolhatja. Írásban történő elállás esetén elegendő a nyilatkozatot elküldeni 8 munkanapon belül. 
Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a vevő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból ő idézte elő. 
A vásárlót kizárólag a termék visszaküldésének költsége terheli. 

 

 

Amennyiben bármilyen kérdése, észrevétele van, állunk rendelkezésére:

info@consolecorner.hu

061-266-46-98, 06-70-565-40-74


 

Köszönjük.

Jó vásárlást kívánunk.

Gamecity Corner Team

Gamecity Corner - Minden jog fenntartva!